13 Mart 2011 Pazar

Wikilaeks (oh ya yanlış yazdım oh ya)

Merhabalar sevgi pıtırcığı güzide dostlarım. Nasılsınız, umarım iyisinizdir. Bana kalbiniz kadar temiz bu sayfayı ayırdığınız için.. dur ya burası benim profilim oraya yazıyordum. Yeni düşünce gücüyle çalışan bir cihaz buldum Efesteki antik kalıntılarda bu sayede size kolaylıkla yazabiliyorum. Çok güzel bir şey bu inanın bana şimdi cep telefonlarına uygun hale getirmeye çabalıyorum eğer başarırsam dırdımı çekersiniz artık. Şimdi size yine başım büyük belaya girdi diyeceğim ama siz inanamayacaksınız bana. Benimle ilgilenmediğiniz için küçük yaramaz velet triplerine girdiğimi düşünüp umursamayacaksınız beni. Evet, gerçeği söyleyeyim özlüyorum hüsniye delisinin benimle ilgilenmesini ne yalan söyleyeyim. Ancak bu sefer başım belada, hem de uluslar arası bir belada. Benim gibi hayali bir insanın başını nasıl uluslar arası bir belaya sokabileceğini merak ediyor olabilirsiniz elbette bende son zamanlarda hep bunu düşünüyorum. Nasıl bunca bela beni bulabiliyor. İş hayatı falan bir yere kadar güzel gidiyor artık alıştım onlara, üniversiteler desek onlara da alıştım ama hayat dediğin sürekli olarak bize alışmadığımız bir şeyler sunmaktan büyük keyif alıyor.

Gelelim başımı bu sefer nasıl bir belaya soktuğuma. Şimdi dostlar aslında ben hiçbir şey yapmadım. Hani bu gündemi bomba gibi düşen Wikilaeks belgeleri var ya işte onların hepsi yalan. Hele içlerinde benimle ilgili bölümler var ya onlar tamamen uydurma. Düşünsenize dostlar abdli bir takım deli manyak bürokrat benimle ilgili bir sürü gizli belge yazmış. Yahu hayali bir çocuğum size ne hangi gece kimin yanında oturmuşum, hangi ünlü ile birlikte yatmışım. Maşallah paparazi gibiler valla bıktım usandım sanal ortamdaki belgeleri silmekten.   Hayır, sırf bunlar için bir dünya hackerlık dersi aldım, siz kim çökertti sanıyorsunuz sitelerini. Bir de terbiyesiz, şerefsi. yine ağzımı bozdurdular alçaklar, asla gerçek bir çocuk olamayacak demişler. Düşünsenize adi, hıyar, kum torbası kılıklılar, yapışkan suratlı, ördek kafalı, laylom beyinliler beni -offff sinirden laylom beyinli ördek kafalı yazacağıma ördek kafalı laylom beyinli yazdım – asla gerçek olamayacak olarak tanıtıp hemen yanına da iki kardeşin can sıkıntısından yarattığı hayali bir karakter olarak adlandırmışlar. Hatta onu bıraktım kardeşlerden küçüğünün tuvalette korkmasından sonra fanyastaki insana benzettiği şekilsel yaratığa benim adımı vermişler ve bende oradan gelmişim. Bak sen şu işe, leylekler getirdi, ne bileyim ayçiçeğinden topladık seni deselerdi daha mantıklı olurdu. İnanılmaz bir şekilde … -şimdi tekrardan sıralamaya üşendim hakaretlerimi, hepsini tekrar saydığımı düşünün ve hayal gücünüzü kullanın- benim gerçek olmadığımı yazmış adi, alçak, pati başlı maymun saçlılar. Yaptığımız onca peynir gemisi, sonra feysbuktaki onca arkadaşım, beni tanıyan onca insan yalan söylüyor da bir onlar doğrusunu biliyor sanki o zeka seviyesinin denizin çok altında olup hücrelerini amiplerin bile yemeyeceği pislikler –bu harbiden yaratıcı oldu-

Neyse ki bulabildiğim bütün belgeleri sildim şimdi o Efeste bulduğum makine ile arşivdeki belgeleri yok etmeyi deneyeceğim. Ragıpın öfkesi ne demekmiş göstereceğim o….

Bunun ötesinde kendinize çok iyi bakın dostlar ben bir süre boyunca buralarda olmayacağım malum bir savaşın içine girmiş durumdayım. Kazamız mübarek olsun, sevgiyle kalın biricik dostlarım benim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder