13 Mart 2011 Pazar

Doğum günüm (2010)

Sanırım şu anda dünyanın en mutlu hayali arkadaşı benimdir. Öncelikle bu öğlenki yazımda söylendiğim herkesten binlerce kez özür dilerim valla bana böyle mükemmel bir süpriz yapacağınızı bilmiyordum. Geçen doğum günümden bile çok daha güzeldi hatta o kadar güzeldi ki anlatamam. Çok mutluyum emeği geçen herkese sonsuz teşekkürlerde bulunuyorum. Siz mükemmelsiniz valla bak öle harika falan değil bildiğin mükemmelsiniz. Neyse ben lafı çok uzatmadan partime katılamayanlar için burada tekrardan anlatayım da gelemeyenler kıskançlıktan çatlasın. Oh ya en birinci pari benim partim. Ohh ya :D

Şimdi efendim ben büyük bir eşşeklik yapıp size kızdıktan sonra Jüpitere gitmiştim. Çok sıkıcı bir yer yahu böle gaz fırtınaları var işte her yer kırmızı beğenmedim oraları. Yapcak bir şey yok sonra dedim kızları güzeldir ama böle garip guruplar ya, 7 gözlü işte ağızları kafalarının üstünde. Yer çok çekiyormuş orda herkes bacak kadar garip bir yer işte. Dediler buda güzel bi leke var onu gör ama baktım orda da bir şey yoktu zaten gezegenin içindeyken görülemiyor o kırmızı leke. Neyse akşam sularında ben çok sıkılmış ve Üranüsün halkalarından dünyayı izliyordum. Ne güzel mavi bir gezegen orası çok seviyorum valla. Neyse ben böle ayaklarımı halkadan sarkıtmış sallarken bir baktım dünyada böle kocaman bir pano üzerindede "Nice Mutlu Yıllara Ragıp" yazıyor. Tabi onu görür görmez hem atladım geldim dünyaya. Bir baktım efendim bizimkiler Maldivlerde bir plajı kapatmışlar bana süpriz doğum günü partisi hazırlamışlar. Hemde daha güzeli hepsi astral seyahat yaparak gelmiş herkes hayalet modunda böle siyah siyah :D Nasıl mutlu oldum anlatamam böle bir ağladım pir ağladım hani.

Rıfkıcım ordaydı gelmiş yine takım elbisesi elinde laptopu ile bir de baktım ki benim resmimi ekran koruyucu yapmış. Acaip duygulandım bir de o an ağladım valla. Sonra efendim bu mükemmel organizasyonu Özlem ablam (canım benim biricik ablam), Oğuz abim(mükemmel canım abim benim) ve Büşra ablam yapmış, herşey 8, 8 likti yani o derece.Rıfkıcım için çookkkk uzun bir yazı yazmak istiyorum neden diye soracak olursanız efendim şu an kıskançlıktan çatlayan arkadaşlarım(gelmezsiniz siz oh ya) ben Türk yemeği haricinde birşey yiyemiyorum diye topla dönerleri, kokoreçleri, midye tavaları yükle peynir gemisine taaaaa Maldivlere getir. Olcak iş bu ya Arzu ablamda bana özel yemek kursunda öğrendiği sertifikalı İtalyan yemeği yapsın bi dünya. Hayır o kadar yemek oldu ki bir kısmını afrikadaki çocuklara gönderdik sonra peynir gemisi ile.
O kadar abuk bir partiydi ki aslında Ayhan abim PS3 ve 8+1 müzik sistemi getirmiş Gitar hero oyunuyla birlikte. Tabi Ayhan abi böle elektro sololar atıp Iron Maiden Aces High çalmayı amaçlıyordu ama HDtvyi unutmuş. Demokrasinin tükenmeyen çareleri sayesinde Rıfkıcığımın peynir gemisindeki HD projeksiyon ile (ne ara almışsa artık kaç paralık şey) buluta yansıttı oyunu :D Ne koptuk ama :D Memot abimde çubuklarını unutmuş evde sonra gidip bambu ağacından kesti çubuklarını (baget olsa daha kıral olurmuş) vurmadığı kaya kalmadı =)). Bir ara Öykü ablam kayboldu az kalsın dansın en güzel anını kaçırıyordu ama sonra geldi ve bana bu harika resmi verdi. Doğum günü hediyesi olarak çizmiş benim için canım benim. :) Aylin ablamda pek bir şıktı hani valla gözlerimi alamadım pek hani herkes astral seyahatten geldiği için siyahtı ama olsun. Sonra öğrendim ben küsünce çok üzülmüş böle yollara düşüp beni aramış hatta Batman işareti gibi bi işaret yapmış geri geleyim diye sonra bulutlara çaktırmış ama göremedim tabi jupiter ters tarafta kalıyordu :( görseydim giderdim ben onun yanına.

Eray abim Özden ablamı Rıfkıcımdan kıskanırken Özden ablamda bulutlara yansıtılmış gitar herodaki "Taş Abla"dan kıskanmış. Bir baktım sağa sola koşturuyorlar meğersem karşılıklı tripleşiyorlarmış. Bunlar böle koşarlarken kokoreç standını devirdiler sonra yangın çıktı aman ne yapalım falan derken son anda söndürdük. Daha da garibi Eray ve Özden çifti koca Maldivler yanarken ateşin etrafında tamtam dansı yapıyorlardı :|(manyaklar). Kokoreç standı yanınca tabi Türk yemekleri de yandı ben hariç kimse çok yanmış döner sevmediği için Bukle ablamın İtalyan yemeklerine koştu. Ben ben olalı böle sıra görmedim valla o kadar yemek bir anda bitti. Az kalsın köşedeki fili öldürüp yiyecektik de gerek kalmadı(iyiki de kalmamış valla).

Minem ablam ise Ankarada dersteydi parti sırasında. Önce 3G li telefonundan izliyordu (dersten kalır böle giderse) sonra ise sıradışı bir şey yaptı ve Kamu Yönetimi dersindeyken astral seyahat yapıp bizim yanımıza geldi. Hayır hepimiz şaşırdık o adamın dersinde nasıl meditasyon yaptı öle ne menem, ketum bişedir. İyiki de gelmiş ama Aces Highta göbek atmaya başladı (tabi Ankara havası ile karıştırdı bi an). Güven de çok kızdım hiç parti ile ilgilenmedi. Hepimiz yangını söndürmeye çalışırken o arkadaki plajdaki bikinili kızlara sarkmaya gitmiş. Hayır astral bedendesin nereye sarkıyorsun sonra kavunlu nargile içmeye başlado ve kulaklarından duman çıkardı (hepimiz ebedi dumura uğradık tabi).

Sinem ablamlada sürekli dans ettik çok güzeldi ama Sinem abla sürekli ayağıma bastı. Şişti, davul gibi oldu ayağım hayır söz ben onu dans kursuna yazdırıcam olmuyor böle ya =) Özlem ablamın dediği kadar varmış Şakirağa kemerini de getirmiş valla şıkır şıkır bir kurtlarını döktü (hayır bu kadar kurtlu insan olmazki nedir bu ya). Annemde sağolsun partiye gelmedi ama bana kocaman bir çuval Farmville altını gönderdi kendime kale alcam. Çivileri biriktirmeye başladım ben kiremitler bitince hemen inşaya başlıyorum onu (canım annem benim).

Herşey çok güzeldi harikaydı ama Oğuz abim dertliydi biraz sanki. Herkes deli gibi dans ederken o sadece headbeng yaptı bir süre (hayır dans edemediğini herkes biliyor ama katılsaydı keşke). Sonra insan iskeleti gibi olan ağacın yanına geçip oturdu dertli dertli, tutturmuş bir yalnızlık senfonisi gidiyor ne gerek var değil mi dostlar. Özlem ablamda Sinem ve bana küstü beraber dans edince nefret ettiğimi bile bile balon rüstemi şişirip onunla dans etti. Arjantinli bir kızı kıskandırmak için özlem ablama ilişki daveti gönderdim sonra onun accountunu hekleyip kabul ettirdim. Geceninin sunuculuğu Cihan abim yaptı elbette yarıldık gülmekten. Hatta o kadar yarıldık ki çekirdeklerimiz gözüktü :D Yeni arabasına müzik tesisatı yapmayı bırakıp geldi canım abim benim. Büşrada hayallerini gerçekleştirmiş oldu bu partide. Sahneye çıkıp sürekli dans etti valla çok güzeldi. Cihan abim espirilerine devam ederken Büşra da beyazın gülüşünü yapmaya çalışmayı deniyordu.
Çok mükemmel bir doğum günüydü emeği geçen herkese teşekkür ederim (emeğe saygı +rep) :D emeği geçmeyenlerde çatlasın patlasın oh ya bide balon rüstem patlasın artık çıkmasın bir daha karşıma. valla kesicem ortadan şapka yapcam kendime :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder