13 Mart 2011 Pazar

Ragıp vs pinokyo...

Sevgili dostlar yine ben, gene ben, hep ben.. Şimdi her şey böyle çok çok güzel geçiyordu, acaip mutluydum o kız benim bu kız benim dolanıyordum ortalıkta. Rıfkıcımda saolsun bana senelik iznimin bir bölümünü vermişti sonunda, dolanıp duruyordum. Ancak bu noktada öyle şeyler oldu ki hayatımda bir anda şizoid sorunlarım ortaya çıktı. Hayaller görmeye başladım sonra dual personality disorder tanısı koydu doktorlar, bide fa major depresyon tanısı vay halime vay. Tam cep telefonu sahip olamama sendromunu atlatmışken bunların olması çok kötü oldu. Olan biteni anlatmaya başlamadan önce burada herkesin kandilini kutlar tüm dualarınızın gerçek olmasını dilerim. Mutlu olun emi dostlar.

Şimdi geçenlerde Oxford Universitesinin kütüphanesinde derslerime çalışıyordum (parapsikoloji okuyorum da orda) sonra çalışmaktan yoruldum ve kitaplıkta dolaşmaya başladım. Masal kitaplarının orda dolaşırken ilk şok dalgası yüreğimin kıyılarına vurdu dostlar. Pinokyoyu okudum hani Gepettosu olan ve hıyar bir kukladan insana dönüşen eşşek. Ya dostlar ya pinokya hıyarı, cahili, hödüğü bile gerçek insan olaibliyorda ben niye olamıyorum. Ondan daha kültürlüyüm, daha zekiyim, daha zenginim ondan daha fazla insanım ama o eşşek gerçek oluyor bizde hayal hayal takılıyoruz. Hayır şu anki halimden şikayetçi değilim ama Adriana Lima abla ile aynı Hilton odasında olduğu zaman gerçek olası geliyor adamın şey yani öhöm öhöm...

İlk dalga buydu sonra internetten girip pinokyo gibi başka şanslı ördekler var mı diye araştırdım. Sonra Chuky seri katil abimizi buldum tamam o insan olamamış ama madde ile etkileşimde hatta bazı sahnelerde fazla etkileşime bile girmiş. Soruyorum size dostlar benim Chuky abimizden veya pinokyo hıyarından neyim eksik. Senin bir şeyin eksik değil derseniz o zaman sorunun kaynağını söyleyin bana. Neden ben ya neden ben, o koca burunlu tahta parçasından neyim eksik yahu.

Neyse çok kötü bir dönemden geçiyorum dostlar ne olur yardım edin. Nail Gaiman Sandman romanında 1000 kedinin düşü diye bir hikâye vardı. Hikayeye göre yeterli sayıda insan aynı şeyi düşlerse dünya yeniden yaratılırmış. Ki gördüm ben hikâyede gerçekten de öyle oluyor yani eğer şimdi siz benim gerçek bir insan olduğumu düşlerseniz ve bununla yetinmeyip başkalarına da düşletirseniz bir bakmışsın gerçek bir insan olmuşum ben. Yalvarırım size sevgili dostlar, lütfen bir güzellik yapın bana. Valla bak karşılığı neyse veririm. Öptüm hepinizi =))

Not: pinokyocum sana o kadar laf söyledim ama inan bana bunları yazan öteki kişiliğimdi ben seni severim biliyorsun.
Not2: pinokyoya istediklerimi söyleyebilmek için uydurduğum bir hastalıktı dual personality disorder. Çift kişilikli olduğum falan yok benim. İçimden geçeni söyledim salak kuklaya rahatladım bir güzela, valla mutlu oldum şimdi =))
Not 3: Chucky abi sana saygım sevgim sonsuz, sen çok büyük harika bir yaratıksın. Hadi şimdi o bıçağı koy yerine ehii…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder