20 Ocak 2011 Perşembe

En güzel balon patlak balondur...

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba dünyevi dostlarım.

Eminim ki neden aylardır hiçbir şey yazmadığımı merak ediyorsunuzdur. Bunu anlatmayı çok isterdim ama inanın bana o kadar çok şey oldu ki feysbuk profilime girip birkaç cümle yazmaya bile fırsatım olmadı tabii bu esnada feysbuk account'um ezeli düşmanım Balon Rüstem tarafından hacklendiği için bu sanal alemden uzakta kaldım. Neyse ki Balon Rüstem patladı da içine gizlediği şifrem düşüverdi. Bu sayede tekrar sizlere kavuşmuş oldum. Ne demişler, biri gider biri gelir. Balon Rüstem'den sonra geri gelme şansına erişebildim.

Kaldı ki, söylemeden geçemeyeceğim. Oğuz abim Balon Rüstem'i benden daha çok severken, Özlem ablamda Fındık Faresi Rüstem'in resmini telefonuna wallpaper yaptı beni unuttu. Şimdi Balon Rüstem patladı,Fındık Faresi Rüstem'de kayıp! Özlem ablam kadın programlarına çıkcakmış Rüstem için. Oh oh! İyi oldu oh.

Neyse ben devam edeyim anlatmaya. Peynir gemisi sektöründe tutunamadık, kar marjı o kadar düşüktü ki globalleşen dünyada kendimize bir yer edinemedik. Vahşi kapitalizm canavarı bizim güzel şirketimizi yedi. Bizde Rıfkıcığımla pes etmedik burada bu iş bitmez dedik, kapitalizm karşıtı anarşist belgeseller yapmaya başladık. Hissediyorum ki, Zimbabwe'de "eski" kız arkadaşımın içi sızlamıştır çünkü o bana "Senin paran pulun yok, cebinde beş kuruş yok, üstüne bir de cebin yok" dediği anlar aklımdan çıkmıyor. .. ... .. . .. .
Tamam gerçeği açıklıyorum, onun sözleri o kadar ağrıma gitti ki beş ay boyunca psikolojik destek aldım. Çok çalışıp çok zengin olucam sonra gidip kabilesini satın alacağım onun. evsin barksız kalacak, ayaklarıma kapanacak ben eşşeklik ettim sen etme diye ama yok işe yaramayacak bunlar. Sadece ağlamak istiyorum şimdi ühü....

Neyse, inat ettim çok zengin oldum. Olmayan cebim para doldu oh oh. Şaka bir yana, Rıfkıcığımla birlikte bu ekonomik kriz döneminde sinek avlıyoruz :(

Oğuz abim ne yapsın yazı yazmaya devam ediyor. Kız peşinde koşuyor şerefsiz :p Simay ablamla...Star wars ;) oh oh ! Bu arada en güzel abla s Simay ablam:p

Blog'unda benden bahsetmiş, teşekkür ederim. Ama Balon Rüstem'le aynı yazıda olmak gerçekten canımı sıktı. Elimden aldı onları pis balon!

Özlem ablamda napsın okul ev sonra okulla ev arası gezme tozma çiğ köfteci tarla falan derken baya yoruluyor haliyle. Geçen gün çiğköfte getirdim ona taaa zimbabwe'den bizim hatun(lar)'a yaptırdım. Yolda Rıfkı hepsini yemiş. EşşekRıfkı! Ama okulda baya eğleniyoruz, mesela işte bizim bi ailemiz var orda herkesler var.  İşte takılıyoruz kafamıza göre, aile aile. İyi oluyor. Hepsi beni yadırgamadan kabul etti çok seviyorum onları :p

Yepyeni bir macerada görüşmek üzere. Bide Fırat kardeş çok tatlı enee !!

10.12.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder