16 Ocak 2011 Pazar

İlk doğum günüm (my sweet sixteen) :D

Sevgili abilerim, ablalarım, biricik arkadaşlarım, candan dostlarım bugün benim en mutlu günüm çünkü o bugün sizi içinde barındırıyor. İlk doğumgünümde sevdiğim tüm insanların bir arada olması mükemmeldi, yaşamak da bu yüzden güzel. Mutlu oluyorum, bugün facebook duvarıma yazılan yazıları okudum, çok duygulandım cevap bile yazamadım çünkü söyleyecek pek bir şeyim yoktu güzel sözleriniz karşısında. Teşekkür ederim hepinize, söylediğiniz herşey için, biliyorum ki sözlerinizin hepsini tüm kalbinizle söylediniz.

Şimdi gelelim dün geceki partimize, rüyalarda buluştuk sizinle. Nerede olsun nerede olsun diye düşünürken en güzel yer rüyalardı. Hep beraber eğlendik sabahlara kadar, müzik harikaydı, her şey sınırsızdı. Eğlence, mutluluk, neşe, umut sınırsızdı, rüyaları bu yüzden seçmiştim aslında istediğimiz herşeye ulaşabilirdik. Böylede oldu sabaha kadar eğlendik, Fikirler Oğuz abimden çıktı her zaman olduğu gibi. Rıfkıcım sağolsun şirketten gelmiş takım elbisesiyle, onu dans ederken göreceğim hiç aklımdan geçmezdi. Ablalarım harika bir dans gösterisi sundu bize, çok etkilendim. Özlem ablam bas gitarda mükemmeldi, Büşracımın da sesi çok güzeldi. Elektroda Ayhan abim çok başarılıydı. Bukle ablam sağolsun bize harika yemekler yapmış o olmasa zaten eksik olurdu parti, parmaklarımızı bitirdik. Sağolsun Buğça ablam organizasyonu düzenledi, tek bir eksik yoktu onun sayesinde, Minem ile birlikte gece boyunca dans ettik, çok keyifliydi. Sonrasında sabaha kadar dans ettik, dans etmek çok keyifliymiş bunu anladım. Hayat eğlendikçe güzel, hayat yaşlandıkça güzel ve hayat sevdiklerinle birlikteyken güzel. Bu yüzden çok mutluyum, anlatacak o kadar çok şeyim var ki okumaktan sıkılırsınız diye yazmıyorum =))

Gelen herkese sonsuz teşekkürler :)) seviyorum ben sizi =)
14.03.2009
not: Değerli dostlar diyebilirsiniz ki neden hep eski yazıları yazıyorsun bize cevabım aslında çok basit geçmişten günümüze kendimi anlatmak istedim önce. Elimden geldiği kadar hızlı bir şekilde günümüze kadar gelirsem eğer sonrasında zaten neler neler yazarım kim bilir buraya :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder