13 Mart 2011 Pazar

Run Ragıp run...

Selam dostlar yine uzun zaman oldu farkındayım. Hep gözleriniz beni aradı, çok merak ettiniz bunun da farkındayım ama gelemedim yanınıza. Neler neler yaşadım ya, bir günde 25 saat çalıştığım günleri özledim valla. Ayrıca sizi de çok özledim düşünün ki ben aylardan beri kaçıyorum. Peşime İtalyan mafyası düşmüş olsa inanın bana şanslı hissederdim kendimi. Al Pacino dayı gelse temizlese beni şikayetçi olmam. O kadar fazla anlatacak şey var ki ama başlamam lazım kimseye derdimi anlatamadım aylardır. Çok yoruldum çok.

Şimdi her şey Afrika'da geçen günlerimde oraya bizim stoktaki peynirleri götürmemiz ile başladı. Efendim yeni lojistik gemilerimize attık malzemeleri doğru Afrikaya. İşte beni çok sevdiler orda biliyorsunuz halkla ilişkiler ve reklam müdürüyüm bizim şirkette. İşte bayağı bir zaman geçirdim orada. Çok sevdim onları tabi. Sonra orada adetmiş hayali dostlar 17 yaşına gelince evlendirilirmiş. Benim haberim yok tabi. Bir sabah uyandım yatağımda bir kız var. Korkunç bir şey yahu, tanımıyorum bilmiyorum tamamen yabancıyım. Görücü usülü ile evlendirilmişim var mı böle şey ya. Tabi mecbur kaldım keyfini çıkaralım dedim yaşım genç kanunlara göre evlenemem falan dedim. Ailemin izni lazım dedim almışlar ki Özlem ablam ve Oğuz abim haberleri olmadığını söylüyor. Çok kızgınım onlara. Benim mankenlerle olan mutluluğu kıskandılar ve komplo kurdular bana. Gittim hüsniye diye birisiyle evlendim. İsminin ilk harfini büyük yazmadım işte özel isim değil o.


Neyse bir süre boyunca güzel eğlendik malum bal ayı falan keyifliydi şimdi. Sonra kızın gerçek yüzü ortaya çıkmaya başladı. Böle kanını emen devasa bir sülük düşünün işte aynı hüsniye. Sürekli yapışıyor nereye gitsem peşimde. Hayır sürekli benden bir şey istiyor, sürekli sömürüyor beni. Hayır bir yere kadar ya tamam evliliğin bazı keyifli yanları var ama sürekli de olmaz ki. Nereye gitsek peşimde Oğuz abim, Ayhan abim, Turgay Abim ve Özlem ablamla Hünkara gidiyoruz yanımda. Oğuz abim ve Aylin ablamla birlikte Cevahire gidiyoruz yanımda. Hayır kimseye derdimi de anlatamıyorum çünkü hep yanımda. Korkunç günlerdi. Kaçıp Jameikaya gidiyorum tahmin edin kim var yanımda. Evren kazan o kepçe kovaladı beni. Nefret etmek az kalır inanın bana.
İşte mankenlerin yanına kaçıyorum, fotoğraflarımız magazin dergilerine çıkıyor. Tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanıdır diyor. Olur mu böle şey ya ne midesiz bir kız. Kafayı yedim. Sonra bir gece o uyurken evden kaçtım ki aylar oluyor. Kimseye haber vermedim hemde. Kimseyle konuşmadım bir daha sırf beni bulamasın diye. Gittim ayın karanlık yüzündeki çukurlardan birisine sakladım kendimi. Yapcak bir şey yok bekledim de bekledim. Manyak kız her yerde aramış beni. Tabi bende nasıl kurtulurumun peşindeyim bu evliliği bozmam lazım. Sonra araştırdım tabi ailemin izni var demiştim ya. Sahteymiş, imzaları yanşlış atılmış. Hemen gittim kabilenin büyücüsüne. Anlattım olayı tam o anda hüsniye de girdi odaya. Ne menem ne ketum bir şeymiş o an iyice anladım. Chuky abi var ya hani saygımız sonsuz onun abisiymiş. O da geldi baktım bıçağını çekmiş üzerime yürüyor. Bu nikah bozulamaz diye dedim eyvah bitti bu iş. Sonra anlattım ona her şeyi, ben daha çocuğum dedim. Haklarımı sömürüyor, hayatımı karartı abi dedim. Yerim senin haklarını dedi. İşte o anda ne oldu bilmiyorum galiba acil bir işi çıktı boğazımı kesmekten vazgeçti ve gitti.


Büyücü de bizi boşadı. Nasıl rahtladım nasıl rahatladım. Maldivlere tatile gittim hemen önce Rıfkıcımı arayıp anlattım durumu. Anlayışlı adam işler zaten kötü dedi git biraz kendini topla gelince atılım yapıcaz dedi. Yeni projeler varmış. Sonra gitmeden önce Aylin ablamı arayıp terapi için randevu aldım dönüşte yanına uğrıcam. Psikolojim mahvoldu dostlar ama toparlıyorum kendimi. Bu yazıyı maldivlerde bir internet kafeden yazıyorum size yaşıtlarımla birlikte birkaç el counter oynadıktan sonra. Fotoğraf eklemek isterdim ama şimdi pek uygun olmaz, sansür falan lazım gerek yok. Neyse artık aranıza döndüm ben. Merak ettirdiğim için özür dilerim.
Hadi sağlıcakla kalın, görüşmek üzere.not: fotoğraflarda biraz fotoşop ile uğraştım ve ablaları şey yani öhüm öhüm yani rütüğe uygun hale getirdim. saygılar :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder