13 Mart 2011 Pazar

Pinokyo Ressurection!!!

Sevgili dostlarım selamlar. Nasılsınız? Umarım hepiniz çok ama çok iyisinizdir. Malum benim gibi bir hayali arkadaşın etrafında kötü olmak olmaz, zaten elimden bir şey gelirse yapabileceğimi biliyorsunuz. Malum kelin ilacı olsa başına sürerdi ama benim ilacım olsa size veririm dostlar. Sonuçta ben hayali bir insanım, kel kalsam ne değişir? Zaten bu hayali olmak beni sürekli iyi olmaya zorluyor, bazen ağır geliyor bana bütün bu sorumluluk. İçten içe sizin yanınızda olmazsam eğer beni unutacağınızı söylüyor zaten sizde silerseniz beni hayallerinizden söyleyin neyim kalır? Bunu bana yapmazsınız değil mi? Benim biricik dostlarım, canım arkadaşlarım. Yapmazsınız değil mi?

 
Biraz size hayatımda neler olup bitiyor anlatmam gerek malum çok yoğunum her zaman olduğu gibi ve hepinizle sohbet edemiyorum. Anlatmaya gelsem de sizin sorunlarınızı dinliyorum ne yapayım böyleyim işte ben. Artık hepiniz biliyorsunuz ki benim hayatımda normal, sakin, huzurlu bir an olmaz. Olmuyor yani bunca not yazdım size, hep bir entrika, aşk, ihtiras, hırs, kaçma, kovalama, depresyonun bini bir para. Bu atasözü yanlış oldu sanırım ama umarım atalarım üzülmezler. Söz en kısa zamanda gerçeğini öğrenip geleceğim ve hatamı düzelteceğim.

Şimdi efendim başım yine belada ve ben yine depresyondayım. Hayır, ergenlik sendromu mudur anlamadım ki. Her şeyi kafama takıyorum, ne zormuş 17 yaşında bir hayali arkadaş olmak. Offff... Neyse ben fazla uzatmadan anlatayım derdimi. Şimdi efendim malumunuz benim pinokyo hıyarına olan husumetimi. Gıcık oluyorum öyle böyle değil. Şimdi efendim benim var oluş hikayemi biliyorsunuz. Özlem ablamın hayali arkadaşı olarak geldim bu dünyaya ondan sonrada bir çok insanın arkadaşı oldum. Geçen sene özlem ablam oğuz abime bir kukla hediye almıştı. Tabi ben onu pinokyo diye hiç sevmedim. Öyle böyle değil ama bütün iplerini kesmek istedim ama oğuz abim de benim iplerimi keser diye cesaret edemedim. Şİmdi teoride bakarsak eğer özlem ablam benim gepettom. Yani benim bir bedene sahip olmamı sağlayabilecek yegane insan. Başlarda anlamamıştım o kuklanın niye olduğunu sonra ben yine onun karşısına geçmiş sayıp söverken bir ampul yandı hayali kafamın içinde(fazla sorgulamayalım lütfen). özlem ablam benim gepettom ise ve o bir kukla almış ise ve beni bir bedene sokabilecek yegane insan o olduğuna göre o kukla neden benim bedenim olmasın. O kadar mutlu oldum ki anlatamam size, tahtadan olsa da aptal bir burna sahip olsa da yine de gerçek bir bedendi.

Ben böyle evrenin en mutlu hayali arkadaşı olarak dolaşırken bilin bakalım neyi fark ettim. Tamam kabul ediyorum bilemeyeceksiniz o yüzden anlatayım. Ne kadar yufka yürekli bir arkadaşım değil mi yahu? özlem ablam o kuklayı, bakın burası çok önemli, pinokyonun ruhunu geri çağırmak için almış. Çok ciddiyim ya o aptal kuklayı dünyaya ikinci kere getirmek için almış. Var mı böyle bir şey ya? Anlattıkça yine sinirleniyorum şimdi. Düşünsenize ben bunca sene onun bıdı bıdısını çekeyim oğuz abime yoldaşlık yapayım, efendim peynir gemisi işinde dünyanın en büyük şirketini yöneteyim,alınmak yok rıfkıcım, bir kenara atılıp o salak kuklayı geri çağırmayı planlıyorlar. Ondan sonra bir gece gittim ki bunlar açmış pinokyonun şarkısını, yok efendim "pi ay en oo dabıl see eğch ay o, ooo pinokyooo" başlamışlar ayine. Oturmuşlar pentagramın etrafına, kuklayı da koymuşlar ortasına siyah cübbeler falan. O koca kafa kuklayı geri getirecekler göya. İzin verir miyim ben böyle şeye. Gittim hemen pentagramın kenarına ufak bir çizgi attım ve bunlar görmeden bir kaç rün çizdim. O kukla hemen orada patlayacaktı ve halkadan samara bacımız gelecekti. İşte o zaman görecektim ben varken o salak kuklayı,seni de seviyoruz pinokyocum alınma hemen, getireceklerdi. İzin verir miyim ben. Tam bunlar ayine başlamışken birden oğuz abim pentagramdaki değişikliği fark etti ve balon rüstemi sacrifice etmekten vaz geçti.

Nefret ediyorum onlardan. Şimdi sorarım size onlar bu denemeyi ben yokken yapabilirler ve onların yanından ayrılamıyorum ama latişya casta ablanın yanına nasıl giderim, nasıl çalışırım ben. Çok kızgınım ve çok sinirliyim öyle ki eş anlamlı iki kelimeyi aynı cümlede kullanıyorum. Ben ne yapayım dostlar lütfen o ikisiyle konuşunda bu sevdadan vaz geçirin yoksa varya çağırıcam iblis diyablo abiyi görecekler. Zıvanadan çıktım valla yardım edin lütfen.
Hadi öptüm hepinizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder